اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس عشقی سری SMS Eshghi 01



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



می گویند دنیا دار مکافات است !

دنیا را بی خیال

 فعلا که دار و ندار ما تویی

 و ندیدنت مکافات



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



این ساحل خسته را تو پیدا کردی

این موج نشسته را تو برپا کردی

من خاموش و خسته

خفته بودم ای عشق

مرداب دل مرا تو دریا کردی



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



ایـن شــعرهـــا بـــرونــد بــه جهنم

   مــن فقــط دیــوانـه ی آن لحــظه ام …

  که قــــلبت زیــــر ســـرم  دسـت و پـــا بزند ….



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01 

 



حسادت نکن ! …

 این که بعد از تو بغل گرفته ام …
 
زانوی غم اســت



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



از حساب و کتاب بازار عشق

هیچ گاه سر در نیاوردم !

و هنوز نمی دانم چگونه می شود

هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم ؟



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



تو به احساست بیاموز نفس نکشد

هوای دل ها آلودست

اینجا فاصله یک عشق تا عشق بعدی

یک نخ سیگار است ... !



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



بوی نفس های لبت جان و دلم وا می کند

اما نمی دانم چرا امروز و فردا می کند

با بودنت کنار من ، غم های عالم می رود

فکر تو در این قلب من هر لحظه غوغا می کند ...



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



تـــو برمی گردی و زندگی را از جایی که پاره شده

دوباره به هم می دوزیم

در صندوق خاطره ها هنوز نخ برای بخیه زدن هست …!



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



آهای همیشگی ترینم !

تمام فعل های ماضی ام را ببر ...

چه در گذر باشی چه نباشی

برای من استمراری خواهی بود ...

من هر لحظه تو را صرف می کنم !



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



کاش داشتنت

به راحتی دوست داشتنت بود



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



دفتر نوشته هایم را سفید میگذارم

 بی تو بودن نوشتن ندارد

 درد دارد



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



اینجا صدای پا زیاد می شنوم

اما هیچکدام تو نیستی

دلم خوش کرده خودش

را به این فکر که شاید پا برهنه بیایی



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



ای کاش نگاه خسته را خوابی بود

 یا در شب بی ستاره مهتابی بود

ما مثل دو کاج دور از هم هستیم

ای کاش که بین من و تو تابی بود . . .



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



مهم نیست عمر کوتاه باشد یا بلند

مهم نفس هایی است

 که با تو کوتاه و بی تو بلند کشیده می شود…



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن

بخاطر همه خوبیات یه عالمه دلتنگتم



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01



 وقتی یه آدم رو دنیای خودت میکنی

کوچکترین اشتباه اون آدم تمام دنیای تو رو داغون میکنه !



اس عشقی سری 01

SMS Eshghi 01