اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس غمناک سری SMS ghamnak 01



اس ام اس غمناک سری 01

SMS ghamnak 01



طلبکارت که نیستم

دوستم نداری ؟

خب ...

 نداشته باش !



اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



با من لج نکن بغض نفهم ...

اینکه خودت را درگوشه ی گلویم

قایم کنی چیزی راعوض نمیکند ...

بالاخره یا اشک میشوی درچشمانم

یا عقده در دلم هر دو را زیاد دارم ...




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



گاهی دلت میخواد همه بغض هات از توی نگاهت خونده بشن ...

می دونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری ...

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری

 یا جمله ای مثل : چیزی شده ؟!

اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی

 و با لبخندی سرد میگی : نه ، هیچی




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01  



من مانده ام با یاد تو

و بغضی که لگد می زند بر حنجــــــــــــره ای پا به ماه




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



برایت گردنبندی از گریه خریدم

یادت باشد فراموش نکنی

 گریه هایم گردن توست ... !




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



معلم گفت فعل را صرف کن !

گفتم :  رفتم رفتی رفت و سکوتی کلاس را فرا گرفت ...

بغض گلویم را فشرد ،

 بغضم را شکستم و گفتم :

دلم را شکست و رفت ، غرورم را له کرد و رفت ، عشقم را بی رحمانه رها کرد و رفت ...

او برای همیشه رفت ، رفت ، رفت ...




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



اشک های گستاخ !

گونه های من جای لیز خوردن نیستند ،

آرامش صورتم را برهم نزنید !




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



انگار قرار نیست با تو بی حساب شوم . . .

سالهاست که رفته ای اما هنوز هم

اشک هایم دارند حساب دیدن ترا با چشم هایم صاف می کنند




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



شاید قبلا اشکها بخاطر نبود محبت بود

اما حالا !

چون عادت به بی مهری کرده ایم

محبت که میبینیم اشک می ریزیم




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



هی بغض و ای گریه ی پنهان دلم

آن هنگام که می فشاری گلویم را ، کو ؟

 کجاست که ببیند انعکاس نامش به میان چشمانم پیداست ؟




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



بی تو هر کاری گریستن است ؛

حتی خندیـدن ...




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



این روزها

 بغض دارم ، گریه دارم ، تا دلت بخواهد آه دارم ...

ولی بازیگر خوبی شده ام

می خندم !




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



سخت است بغض داشته باشی

و بغضت را  هیچ آهنگی نشکند جز صدای کسی که دیگر نیست !




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



اگه کسی گریه میکنه

 به خاطر این نیست که ضعیفه

به خاطر اینه که واسه یه مدت طولانی قوی بوده ...




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



این روزها حسابی دورم شلوغ است

دیگر تنها نیستم

وقتی یادت هست

خاطراتت هست

غمت هست

غصه ات هست

فقط نمی دانم چرا گریه می کنم ...




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



کاش فقط بودی

 وقتی بغـــض می کردم

بغلـم میکردی و میگفتی

 ببینــــم چشاتو

منـــو نیگــآ کُن

اگه گریــه کنی قهر میکنـم میرم




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01



بی تو هر شب

 از خواب هایم صدای گریه می آید !




اس ام اس غمناک سری 01
SMS ghamnak 01