اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

فک و فامیل ما سری Fak O Famil Ma 01



فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01  



ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺎﻣﺖ ﺁﻣﺎﺩﻩ س

ﻓﻘﻂ ﺩﻭﺗﺎ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺑﺮﻧﺞ ﺑﺮﯾﺰ ﺗﻮ ﭘﻠﻮﭘﺰ ۴۰ دقه ﺑﻌﺪﻡ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻥ

ﻭﺍﺳﺖ ﺩﻭ ﺳﯿﺦ ﮐﺒﺎﺏ ﺑﯿﺎﺭﻥ !




فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01  



مامانم یه ظرف انگور گذاشت روی میزم

منم هی می‌خوردم ، بعد از ده دقیقه اومد بردش !

پرسیدم : چرا میبری ؟

 گفت : یادم رفته بشورمش !

امنیت جانی ندارم من تو این خونه !!!




فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01  



مامانم تازه یاد گرفته اس ام اس بده ، واسم نوشته :

آیا برای ناهار می آیی ؟

جواب دادم : آری می آیم !

نوشته : از خودت مراقبت کن !

جواب دادم : مادر تو را بسیار دوست دارم !

نوشته : فرزند صالح گلی است از گلهای بهشت !

خدایا این شادی هارو از ما نگیر …




فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01    



ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻟﻪ ﻡ ﺑﻪ ﭘﺴﺮﺵ ﮐﻪ ۳ﺳﺎﻟﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ :

 ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﯼ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﺷﻠﻮﺍﺭﺗﻮ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﺭﻧﯿﺎﺭ ﺯﺷﺘﻪ ، ﻫﻤﻮﻥ ﺗﻮ ﺩﺭبیار !

ﺑﭽﺶ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺷﻠﻮﺍﺭﺷﻮ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩ

ﺑﻌﺪ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﻣﺒﻞ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ …




فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01  



پشت در اتاق بودم دیدم صدا آخ و اوخ داداش کوچیکم میاد

درو باز کردم دیدم مامانم داره داداشمو با کابل HDMI میزنه !

به مامانم میگم چرا با کابل HDMI میزنی ؟ میگه میخوام کیفیت کتک بالا بره !

پیشرفت تکنولوژی داره موج میزنه تو منزل ما …




فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01  



یکی دو روزه مامانم رفته مسافرت

امروز هوس خوراکی کردم هرجارو گشتم هیچی پیدا نکردم !

فقط توی کابینتا یه سری قوطی بود که با ماژیک روش نوشته بود :

نخورید ؛ مایع ظرفشویی

نخورید ؛ سمِ گلدون

نخورید ؛ جرمگیر توالت

زنگ زدم به مامانم گفتم دایی و زن دایی اومدن چیکار کنم ؟

گفت در کابینتو باز کن اونیکه علامت مرگ داره توش آجیله

اونیکه نوشته مرگ موش توش گزه ، اونیکه نوشته صابون توش شکلاته !




فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01  



مامانم می خواست زنگ بزنه به خالم

 شماره رو اشتباه گرفت یارو گوشیو از اونور برداشت گفت : بله ؟

مامانم هول کرد گفت : ببخشید مثل این که معذرت میخوام !قهقهه




فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01  



دیروز بابام اومد اتاقم در زد گفت : اجازه هست بیام تو ؟

منم گفتم نه الان وقت ندارم …

آره دیگه خونه ما اینجوریاس

فقط قراره آخر هفته بزرگای فامیل بیان خونمون جمع بشن

بابامو قانع کنن که از ارث محرومم نکنه !خنده




فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01  



مکالمه مامانم و بابام :

مامانم : چای میخوری برات بریزم ؟

بابام : آره خانوم ، دستت درد نکنه !

مامانم : دخترم پاشو واسه من و بابات یه چای بریز بیار !




فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01  



برادرزادم ۴سالشه زنگ زده میگه عمه اون اسباب بازیه که گفتم حتما برام بخریااااا

اگه یادت رفت زنگ بزن بهم تا یادت بندازم !




فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01  



به مامانم میگم دخدره خیلی دوستم داره

میگه محلش نزار

میگم نمیشه ، اس میده

میگه فکر کن دهکده آبی پارسه ، راحت !

بهترین مشاوره زندگیم بود ، کاملا قانع شدم …




فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01  



به مامانم میگم میرم خودمو آتیش میزنم راحت شید !!!

میگه نکن ، می بینی دلمون سوخت خاموشت کردیم نیمه سوخته شدی !

 برو دار بزن که واقعنی بمیری …

الغرض اینکه کیا خانواده واقعی منو میشناسن ؟؟؟




فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01  



گفتم بذار یه ذره خودمو واسه مامانم لوس کنم ، گفتم : ماماااان ! گفت : بله ؟

گفتم : وقتی من به دنیا اومدم تو و بابا چه حسی داشتین ؟؟؟!

گفت : هیچی والا ، یه بدبختی به بدبختیامون اضافه شد !

مهر و محبت مادری تو خونه ی ما موج میزنه ، تورو خدا تعارف نکنیناااا

 هروقت کم آوردین بیاین قرض بگیرین !




فک و فامیل ما سری 01
Fak O Famil Ma 01