اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس رفاقت سری SMS Refaghat 02



اس ام اس رفاقت سری 02

SMS Refaghat 02



تنها چیزی که یارانه ای نشد رفاقت بود

 چون نتونستن روش قیمت بزارن !

مخلص همه رفقای با معرفت که قیمت ندارن …


اس ام اس رفاقت سری 02

SMS Refaghat 02



رسم رفاقت اینه که با رفیق پیر شى

 نه اینکه وسط راه از رفیق سیر شى !


اس ام اس رفاقت سری 02

SMS Refaghat 02



خیالم راحته که اگر زمستون بیاد من سردم نمی شه


من دوستانی دارم که دمشون خیلی گرمه



اس ام اس رفاقت سری 02

SMS Refaghat 02 

 



سلامتی رفیق بی معرفتی

که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره


اس ام اس رفاقت سری 02

SMS Refaghat 02



سلامتی دوست نازنینی که گفت:

قبر منو خیلی بزرگ بسازین

 چون یه دنیا ارزو با خودم به گور میبرم !


اس ام اس رفاقت سری 02

SMS Refaghat 02



به سلامتی رفیقی

که وقتی میره میشینه

 تو گلخونه ی دلش یادی از خاک زیر پاش هم میکنه !


اس ام اس رفاقت سری 02

SMS Refaghat 02



هندی بلدی ؟

قیفر میتاپ ریز کاخ

بلد نیستی ؟ عیب نداره از آخر بخون !


اس ام اس رفاقت سری 02

SMS Refaghat 02



می نویسم که بمونه روی قلبم این حقیقت

که به جز تو من ندارم یه رفیق با محبت


اس ام اس رفاقت سری 02

SMS Refaghat 02



رفاقت رو از دست فروش بازار نخریدم

بلکه تو کوچه های خاکی محلمون یاد گرفتم

پس خوب می دونم برای کدوم رفیق زمین بخورم

 که از زمین خوردنم شاد نشه

بلکه دست خاکیم رو بگیره و منو از زمین بلند کنه …


اس ام اس رفاقت سری 02

SMS Refaghat 02



پرسید دوست رو چون دوستش داری

بهش نیاز داری یا که چون بهش نیاز داری دوستش داری ؟

گفتم چون دارمش بی نیازم …


اس ام اس رفاقت سری 02

SMS Refaghat 02



تنفس شروع زندگیست

عشق قسمتی از زندگیست

اما دوست خوب قلب زندگیست !


اس ام اس رفاقت سری 02

SMS Refaghat 02