اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس های نوروزی خفن SMS noroozi






اس ام اس های نوروزی زیبا
SMS noroozi




چرخ گردون چه بخندد چه نخندد تو بخند

مشکلی گر که تو را راه ببندد تو بخند

 غصه ها فانی و باقی همه زنجیر به هم

گر دلت ازستم و غصه برنجد تو بخند

 درآخرین روزهای آخر سال برایت بهترینها را آرزومندم




اس ام اس های نوروزی خفن
SMS noroozi




نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست

اگر چه کوتاهترین شبش یلدا باشد




اس ام اس های نوروزی خفن
SMS noroozi




لحظه ای که سال تحویل می شه

تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی

کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه

تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه

سال نو مبارک




اس ام اس های نوروزی خفن
SMS noroozi 
ادامه مطلب ...

جوک جدید و باحال joook




جوک جدید و باحال
joook





مورد داشتیم دختره تو گوگل سرچ کرده

 مدل لباس واسه عروسی داداشم

که چشم زن داداشمو و فامیلش دربیاد

 خوش رنگ هم باشه




جوک جدید و باحال
joook





ما بچه بودیم، دمپایی کهنه میدادیم جوجه رنگی می گرفتیم

الان کفشه نومونم بدیم

 تخم مرغم نمیدن




جوک جدید و باحال
joook





کتلت، کوکوئیه که هدفش این بوده که کباب کوبیده بشه

 ولی مشکلات زندگی مانع شدن بیشتر پیشرفت کنه




جوک جدید و باحال
joook 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار و جدید SMS Khandedar




اس ام اس خنده دار و جدید

SMS Khandedar





زن از مرد پرسید اگه دیگه منو نبینی چی میشه؟

مرد گفت هیچی

۳ روز گذشت و مرد نتوانست زن را ببیند

بعد از ۳روز وقتی ورم چشماش خوابید توانست زن را ببیند




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar





سبد کالا هم نشدیم

 که حداقل یه نفر برای رسیدن بهم

سر و دست که چه عرض کنم تعدادی کالری بسوزونه....

والا به قران خدا شانس بده




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar





یه بار یه فیل با یه مورچه ازدواج میکنه

بچشون میشه ؟؟؟

نه واقعا اومدى ببینى بچشون چى میشه

اصن مگه مورچه با فیل ازدواج می کنه

کى میخواى عاقل شى هاااااان؟




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar 
ادامه مطلب ...

جوک توپ و باحال joook




جوک توپ و باحال
joook





ما یه مزیت خیلی خوبی که داریم

 اینه که وقتی مامان یا بابا شدیم

 وقتی سرزده رفتیم تو اتاق بچمون

 و دیدیم داره به صفحه دسکتاپ خیره میشه

یکی میکوبیم پس کلش میگیم

بیار بالا ببینم چی داشتی میدیدی




جوک توپ و باحال
joook





تو اتوبوس نشسته بودم

یهو متوجه شدم یارو زل زده تو چشام

یه جور خاص نگام میکرد

 حس کردم نیمه گم شدمو پیدا کردم

 تو نگاهش هزار عشقو یافتم

اصن اشک تو چشام جمع شده بود

بازم نگاه کرد لطافتو تو نگاهش دیدم

 نگاهم کرد اونجا بود فهمیدم که یارو خله

از اینایی که فقط نگاه می کنه




جوک توپ و باحال
joook





بعضی از پسرا یه جوری خودشونو میگیرن

انگار دختری بهش نظر داره

شل کن برادر کسی کاریت نداره




جوک توپ و باحال
joook 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های نوروزی زیبا SMS noroozi




اس ام اس های نوروزی زیبا

SMS noroozi




دوقدم مانده به خندیدن برگ

یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

چشم درچشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم

که کنم هدیه تان یک سبدعاطفه دارم

همه ارزانیتان

سال نومبارک




اس ام اس های نوروزی زیبا
SMS noroozi




هیچ سال نویی ایدآل نخواهد بود

 مگر اینکه تو تصمیم بگیری اون رو به بازتابی

 از ارزش ها ، خواسته ها ، علاقه ها و قوانین خودت تبدیل کنی

سال نو مبارک




اس ام اس های نوروزی زیبا
SMS noroozi




62541 ثانیه مونده تا تحویل سال ۹۳

یادتون باشه

 من اولین بیکاری بودم که نشستم حساب کردم

 و بهتون تبریک گفتم




اس ام اس های نوروزی زیبا
SMS noroozi 
ادامه مطلب ...