اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

جوک ته خنده joook




جوک ته خنده

joook





هر ۵ تا مخاطب خاصم عقیده دارن


من دارم بهشون خیانت می کنم !


بد زمونه ای شده


اعتمادها از بین رفته …




جوک ته خنده
joook




ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﻻﻥ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺗﺸﻮﻥ ﺁﯾﭙﺪ ﻭ PS3 ﺷﺪﻩ …


ﻣﺎ ﺍﻭﺝ ﺗﻔﺮﯾﺤﻤﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺎﻣﺎﻧﻤﻮﻥ ﺍﻟﻮﯾﻪ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﮑﺮﺩ


ﺻﺪﺍﻣﻮﻥ ﮐﻨﻪ ﺍﺳﺘﺨﻮﻧﺎﯼ ﻣﺮﻏﺎ ﺭﻭ ﻟﯿﺲ ﺑﺰﻧﯿﻢ !




جوک ته خنده
joook




دیروز حوصلم سر رفته بود


گوشی دوستمو برداشتم


اسم مخاطبای خاصشو با هم عوض کردم !!!


نمیدونم چرا الان دیگه مخاطب خاص نداره


ینی تقصیر منه ؟؟؟





جوک ته خنده
joook  




به دختران خود بیاموزید


هر آرزویی دارن سعی کنن قبل از ازدواج بدستش بیارن


چون شوهر غول چراغ جادو نیست !





جوک ته خنده
joook




نشد من به یکی بگم دیشب دو ساعت خوابیدم


و اون نگه بابا تو که خوبی من یه ربع خوابیدم !


عاشق این حس رقابتی هفت هزار ساله ی پارسیانم …





جوک ته خنده
joook




انقدر بچه ها رو کلاس میفرستن


که اگه از یه بچه سه ساله بپرسی منو چندتا دوست داری ؟


جوابتو با یه انتگرال سه گانه توی سیستم استوانه ای میده !





جوک ته خنده
joook




ساقه طلایی میتونست خوشمزه ترین بیسکوییت دنیا بشه


ولی خسته س میفهمی؟؟؟؟


خسته !!!





جوک ته خنده
joook




دختر است دیگر


گاهی دلش میخواهد هنگام رانندگی تیر برق را نبیند !





جوک ته خنده
joook




تجربه ثابت کرده اگه بالای سر کتری وایسی آبش دیرتر جوش میاد


برید کنار


دورشو خلوت کنین بزارین کارشو بکنه !





جوک ته خنده
joook




مورد داشتیم پسره میخواسته از در بیاد تو


سیبیلاش گیر کرده به چارچوب !





جوک ته خنده
joook




خصوصیت پسر ایرانی :


دوست داره طرف فقط ماله خودش باشه


خودش ماله همه !




جوک ته خنده
joook