اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس غمناک سری SMS ghamnak 05




اس ام اس غمناک سری 05

SMS ghamnak 05



چه حکایت تلخیست

مانده ام برای تو

 رفته ای برای دیگری !




اس ام اس غمناک سری 05
SMS ghamnak 05



دلم گرفته است نه اینکه کسى کارى کرده باشد ، نه !!!

من آنقدر آدم گریز شده ام

 که کسى کارش به اطراف من هم نمیرسد ؛

 دلم گرفته است که آنچه هستم را نمى فهمند

و آنچه هستند را مى پذیرم

و دنیا هم به رویش نمى آورد این تناقض را …




اس ام اس غمناک سری 05
SMS ghamnak 05



به دنبال ویلچری برای روزگار میگردم

انگار پایی برای آمدن با من ندارد !




اس ام اس غمناک سری 05
SMS ghamnak 05  



دلم یک تصادف جدی می خواهد

پر سرو صدا

آمبولانس ها سراسیمه شوند

و کار از کار بگذرد !




اس ام اس غمناک سری 05
SMS ghamnak 05



گاهی دلت از زنانگی میگیرد

 میخواهی کودک باشی

 دختر بچه ای که به هر بهانه ای به آغوشی پناه میبرد

و آسوده اشک میریزد

زن که باشی باید بغضهای زیادی را بی صدا دفن کنی !




اس ام اس غمناک سری 05
SMS ghamnak 05



روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو میچکد

 اگر باران بند بیاید از این خانه میروم !




اس ام اس غمناک سری 05
SMS ghamnak 05



افتاده ام میان دوخط

 ماندنم درد دارد

رفتنم توان میخواهد و من توان درد ندارم !




اس ام اس غمناک سری 05
SMS ghamnak 05



با چشمان خیس دنبال قبرم می گشت

یادش نبود روزی را که گفت :

 گورتو گم کن !




اس ام اس غمناک سری 05
SMS ghamnak 05



دکتر راست می گفت

 که روی برای سلامتی مو مفید است

از من که روی برگرداند موهایم همه سفید شدند !




اس ام اس غمناک سری 05
SMS ghamnak 05



کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه

 بیشتر از همه تنهاست

اونو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره !




اس ام اس غمناک سری 05
SMS ghamnak 05



ما آدم معمولیا وقتی دلمون میگیره میریم لب پنجره با یه لیوان چایی خیره میشیم

 به دور دستا و احساس ارامش میکنیم

سلامتی ما معمولیا که نه ارزوی کسی هستیم و نه اویزون کسی !




اس ام اس غمناک سری 05
SMS ghamnak 05