اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

جوک توپ و جدید joook



جوک توپ و جدید
joook





ایرانسل عزیز!

تو این ۶۷ سالی که با هم بودیم

من تا حالا ازت آهنگ پیشواز خریدم؟

بابام خریده؟ بابابزرگم خریده؟

ول کن دیگه لامصب نمی خوام




جوک توپ و جدید
joook





سنگ بزرگ را برداشت

 دانستم که سنگ بزرگ علامت نزدن است....

اما وقتی سرم را شکست

 فهمیدم حیف نون تابع هیچ قاعده و قانونی نیست





جوک توپ و جدید
joook




واسه بابام اس ام اس اومده

 به شما ۵۰۰ کیلوبایت اینترنت تعلق گرفته است؛

اومده میگه ببین کجا میدن

برو بگیر

یعنی فناوری اطلاعات همینطوری داره

توی خونه ی ما میچکه از سقف




جوک توپ و جدید
joook  





مورد داشتیم طرف رفته بانک حسابشو خالی کرده

بعد شمرده دیده درسته گفته بذار تو حساب

اصن ی وضیه




جوک توپ و جدید
joook





عادت کردم هروقت میرم سر جلسه ی امتحان

 وقتی میخوام فکر کنم به کف دستم نگاه میکنم

مراقب فکر میکنه تقلب نوشتم میاد بالاسرم

 بعد که میبینه هیچی ننوشتم

بهش بگم چرا مزاحم میشی

برو داداش برو مزاحم نشو

کلا با مراقب ها از بچگی مشکل داشتم!




جوک توپ و جدید
joook





دلم می خواد به همه عقاید احترام بزارم

 ولی احترام به بعضیاشون توهین به شعور خودم میشه؛

 اینکه در بهترین حالت تحملشون میکنم و هیچی نمیگم




جوک توپ و جدید
joook





دو تا توصیه مهم برای زندگی سالم

۱٫ همیشه حقیقت رو هرچقدر هم که تلخ و خطرناکه با قدرت بگید....

۲٫ بلافاصله پس از گفتن فرار کنین




جوک توپ و جدید
joook





بچه ی الان امکاناتی دارن که ما اگه اونا داشتیم انقد شاد نبودیم

ما اتاری داشتیم

 بستنی های خوشمزه

 زیزیگولو داشتیم

خوش بودن دهه ٦٠ و ٧٠




جوک توپ و جدید
joook





این اس ام اس کاملن ورزشیه

برو پایین

حالا برو بالا




جوک توپ و جدید
joook





به بعضیام باید گفت:۲

دقیقه اومدیم خودتو ببینیم همش تو گوشی بودی

Aصن یه vaضعiii




جوک توپ و جدید
joook





گفت که پای رفتن نداره

راست گفت بهترازمن راکه دیدباسررفت

به درک اصلا واسم مهم نیست....

گفتم که بدونه




جوک توپ و جدید
joook