اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

جوک خفن و خنده دار93 SMS Khandedar




جوک خفن و خنده دار93
SMS Khandedar





ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ :

ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻨﺪﻩ ، ﯾﻪ ۵ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ !




جوک خفن و خنده دار93
SMS Khandedar





مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده

پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم !




جوک خفن و خنده دار93
SMS Khandedar





مورد داشتیم دختره از رو آگهی همشهری

مخاطب خاص پورشه دار پیدا کرده !




جوک خفن و خنده دار93
SMS Khandedar 
ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی SMS Falsafi




اس ام اس فلسفی
SMS Falsafi





هیزم شکن قبل از آنکه نیرو وقدرت بخواهد

مهارت لازم دارد




اس ام اس فلسفی
SMS Falsafi





اندیشه های بزرگ است که مایه بزرگی است

نه کارهای بزرگ




اس ام اس فلسفی
SMS Falsafi



چه کسی همه چیز را مغلوب می کند

و خودش هرگز مغلوب نمی شود




اس ام اس فلسفی
SMS Falsafi 
ادامه مطلب ...

جوک خفن و خنده دار 93 SMS Khandedar



جوک خفن و خنده دار 93
SMS Khandedar

شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون

حس سزارهای رومی بهتون دست میده یا فقد من دیوونه ام ؟





جوک خفن و خنده دار 93
SMS Khandedar




پسره پست گذاشته : بعد از رفتن تو مثل فرهاد شدم در حسرت چشمان لیلی !

والا تا جایی که من میدونم فرهاد عاشق شیرین بود نه لیلی !

نمیگم عاشق نشید ولی خواهشا وقتی شکست عشقی میخورید

قبل پست گذاشتن یه نگاهی به کتاب ادبیاتتون بندازید …




جوک خفن و خنده دار 93
SMS Khandedar

بارونو دوس دارم هنوز

چون هم هوا رو با طراوت میکنه

هم آلودگی هوا رو کاهش میده و منابع آبی هم بیشتر میشه !

چیه ؟ نکنه انتظار داشتی عاشقانه ش کنم ؟






جوک خفن و خنده دار 93
SMS Khandedar 
ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی زیبا SMS Falsafi




اس ام اس فلسفی زیبا
SMS Falsafi



آدمیانی مانند گل های لاله

زندگی کوتاه در هستی  و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند




اس ام اس فلسفی زیبا
SMS Falsafi





نادانی و پستی یک نفر در گذشته

نمی تواند میدان انتقام از خاندان او باشد




اس ام اس فلسفی زیبا
SMS Falsafi





رازها در هنگامه شادی و بازی آدمی است

نکته فراموش شده جهان اندیشه  تعریف درست این حالت هاست




اس ام اس فلسفی زیبا
SMS Falsafi 
ادامه مطلب ...