اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس جدید سری 09 SMS Jadid




اس ام اس جدید سری 09

SMS Jadid





گاهی انسان یک دوستت دارم می خواهد

 تا نمیرد




اس ام اس جدید سری 09
SMS Jadid





انقدر ورق های دلم را به هم نریز

حکم همان دل است که
 برای تو می تپد




اس ام اس جدید سری 09
SMS Jadid





چه آشوبیست در دلم

وقتى نمى دانم در نبودنم

به بودن چه کسى فکر مى کنى




اس ام اس جدید سری 09
SMS Jadid 




ایستاده ام

بگذار سرنوشت راهش را برود

من همینجا کنار قول هایت درست روبروى دوست داشتنت

و در عمق نبودنت محکم ایستاده ام




اس ام اس جدید سری 09
SMS Jadid





میترسم از اینکه عاشق دیگرى شوم

و تو برگردى




اس ام اس جدید سری 09
SMS Jadid





هی شانس

مگر قرار نبود درخانه همه را یکبار بزنی؟

پس خانه من چه شد؟




اس ام اس جدید سری 09
SMS Jadid





پشت این عکس نمى تواند دیوار باشد

من پشت این عکس با تو قدم زده ام




اس ام اس جدید سری 09
SMS Jadid





یکسری خاطره هست که

چند دقیقه بیشتر نیستن اما زورشون از یه عمر زند‎گی هم بیشتره




اس ام اس جدید سری 09
SMS Jadid





تنها چیزی که از عشقم به من می رسید

زورش بود…!




اس ام اس جدید سری 09
SMS Jadid





میخواستم نجار شوم

سر راهم سبز شدی

بوی درخت میدادی و من بیخودی شاعر شدم…




اس ام اس جدید سری 09
SMS Jadid