اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس جدید سری 11 SMS Jadid



اس ام اس جدید سری 11

SMS Jadid




سکوت بلندترین گریه یه دختره

وقتی که بهت بی محلی میکنه میفهمی که واقعا شکسته…





اس ام اس جدید سری 11
SMS Jadid





ساعت چیست؟

اختراع غریبی است که مدام جای خالیت را به رخ دلتنگی هایم میکشد





اس ام اس جدید سری 11
SMS Jadid


خوش به حال خدا که لحظه به لحظه با توست

و من همیشه درباره ی تو با او حرف میزنم



سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی

شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی

آه باران من سراپای وجودم آتش است

پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی





اس ام اس جدید سری 11
SMS Jadid



هرکس به جای من بود می برید

اما من هنوز میدوزم چشم امید به راه





اس ام اس جدید سری 11
SMS Jadid





چقدر سخته برای دیدن ستارت تا آسمون بری

اما وقتی رسیدی ببینی صبح شده





اس ام اس جدید سری 11
SMS Jadid





تاریکی اتاقم شکسته میشود با نوری ضعیف

لرزشی روی میز کنار تختم میفتد

از این صدا امید پیدا کردم

چشم هایم را میمالم

New message تا لود شود آرزو میکنم

کاش تو باشی

سکوت میکنم

آرزوی بی جایی بود





اس ام اس جدید سری 11
SMS Jadid