اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس جدید سری 13 SMS Jadid



اس ام اس جدید سری 13

SMS Jadid



از مرگ ماهی ها میترسم


وگرنه درد دلم را به دریا میگفتم!





اس ام اس جدید سری 13
SMS Jadid





هجوم خالی حضورت های می شود

میان هوی متروکم و تو تنها انعکاس این اطرافی..





اس ام اس جدید سری 13
SMS Jadid





بعد از رفتنت…

موهایم را از ته تراشیدم

تا عطر انگشتانت مرا دیوانه تر نکند





اس ام اس جدید سری 13
SMS Jadid 

 



یکی بود

هنوز هم هست و دوست داره





اس ام اس جدید سری 13
SMS Jadid





دوصت دارم

رو با ص صابون نوشتم تا همه کف کنن





اس ام اس جدید سری 13
SMS Jadid





گاه نمی دانم چه پیامی رابهانه کنم

تاازحال آنکه دلم بااوست آگاه شوم

این باردلتنگی را بهانه کردم، فردا را چه کنم؟





اس ام اس جدید سری 13
SMS Jadid





حال و روز زندگی مرا وقتی نباشی

یک کلمه توصیف میکند الفاتحه





اس ام اس جدید سری 13
SMS Jadid





آرام ترین تپش قلبم راتقدیمت میکنم

تابدانی که ارام بخش همهءوجودم تویی





اس ام اس جدید سری 13
SMS Jadid





چندیست ز یاران قدیمی خبری نیست

ازآن همه خوبی ومحبت اثری نیست

چشمم به در و گوش به گوشی و دلم تنگ

در کوچه تنهایى ما رهگذرری نیست





اس ام اس جدید سری 13
SMS Jadid