اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

جوک جدید و باحال joook


جوک جدید و باحال
joook





حالا big like رو میشه قبول کرد

nice pic رو هم میشه یه جورایی پذیرفت

اما nice like رو کجای دلم بذارم ؟!





جوک جدید و باحال
joook





ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻟﺬﺗﻰ ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﺴﺖ

ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻧﻰ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻨﻮ ﮐﻪ ﮐﺴﻰ ﺩﻭﺱ ﻧﺪﺍﺭﻩ ، فقط ﺩﺭ ﺣﺪ ﺗﺌﻮﺭﯼ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻡ !





جوک جدید و باحال
joook





یکی از تخصصهای خانمها اینه که

با یک پراید هاچ بک میتونن یه اتوبان شیش بانده رو بند بیارن

از نحوه کار اطلاعی در دست نیست چون خودشون بلدن فقط !





جوک جدید و باحال
joook 

 




اگر فکر میکنید با یک لبخند میتونید کسی رو خوشحال کنید

ازش دریغ کنید دور هم بخندیم





جوک جدید و باحال
joook





من یه سوالی ذهنمو درگیر کرده با این مضمون که :

با گوشی سامسونگ هم میشه جلو آینه عکس گرفت ؟

یا فقط باید آیفون باشه ؟





جوک جدید و باحال
joook





به پسته ها بگید

اگه چیز خنده داری هست بگن گردوها هم بخندن !

والا با این آجیلاشون …





جوک جدید و باحال
joook




پسر است دیگر

گاهی دلش میخواهد عشقش فقط مال خودش باشد

ولی خودش مال همه باشد !





جوک جدید و باحال
joook





ایرانسل ساعت ۷ صبح :

تنها با ۵۰۰تومان برنده خودروی بی ام و باشید

ایرانسل ساعت ۲ ظهر :

تنها با ۲۵۰تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید

ایرانسل ساعت ۱۲ شب :

شما یک آهنگ پیشواز رایگان برنده شدید

هنوز دیر نیست برای شرکت در قرعه کشی

تنها با ۱۰۰ تومان !

ایرانسل ساعت ۴ صبح :

رفاقتی به من بگو با اون ۵۰۰۰ تومنی که امروز از بابات گرفتی میخوای چیکار کنی ؟!





جوک جدید و باحال
joook





زن باس از خونه باباش که میاد از مچ تا کتف النگو داشته باشه

تا مردش هی بفروشه بزنه به یه زخمی !





جوک جدید و باحال
joook





ﺑﻪ مخاطب خاصم ﻣﯿﮕﻢ

ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﻩ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﺰﺍﺣﻤﻢ ﻣﯿﺸﻪ ، چیکار کنم ؟

ﻣﯿﮕﻪ ﻋﮑﺴﺘﻮ ﺑﺮﺍﺵ ﺑﻔﺮﺳﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿﮕﻪ !

من

بازم من

و باز هم من

اصلا خاک بر سر من  !





جوک جدید و باحال
joook