اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس غمناک سری SMS ghamnak 06



اس ام اس غمناک سری 06

SMS ghamnak 06



نگاه تو تلخ


اشک های من شور


یادت شیرین


زندگی بامزه ای دارم !




اس ام اس غمناک سری 06
SMS ghamnak 06



در تمام داروخانه ها موجود است


نرم کننده موی سر


نرم کننده پوست دست


کاش میشد برای نرم کردن دل تو هم نسخه ای گرفت !





اس ام اس غمناک سری 06
SMS ghamnak 06



چنان ﭼﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﯿﻨﻢ ﮐﺮﺩ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ


که ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺳﮑﻮﺕ ﺗﻠﺦ ﻣﺘﺮﺳﮏ ﺭﺍ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ …





اس ام اس غمناک سری 06
SMS ghamnak 06 



کاش میدانستی هوایت که به سرم می زند


دیگر در هیچ هوایی نمی توانم نفس بکشم !


عجب نفسگیر است هوای بی تو ؟!





اس ام اس غمناک سری 06
SMS ghamnak 06



کسی چه می داند ؟


شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود


هوا خوب شود ، عشق خوب شود و تو خوب من شوی !




اس ام اس غمناک سری 06
SMS ghamnak 06




برای من همانقدر که خواستنی هستی


دست نیافتنی هم هستی !





اس ام اس غمناک سری 06
SMS ghamnak 06



بی خیال خیالت میشوم


همان خیالی که هیچوقت سهم من نبود !





اس ام اس غمناک سری 06
SMS ghamnak 06



سخته واسه خوشبخت شدن کسی دعا کنی


که یه روز واسه خوشبخت کردنت قسم میخورد 





اس ام اس غمناک سری 06
SMS ghamnak 06



گفتند فراموشت کنم


اما به یاد آوردنت هر روز


درد آورترین شکل فراموشیست !





اس ام اس غمناک سری 06
SMS ghamnak 06



هر صبح که سپیده سلام می دهد


یا کریم ها به پنجره ی اتاقم سر می زنند


چه مانوس شده ایم ما !


من منتظر صدای بالشان ، آنها مشتاق سفره ی نانشان


حیران مانده ام !!!


کجا بالهایت بسته شد


که دیگر به انتظار دلم مشتاقانه سر نزدی ؟؟؟