اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس توپ و زیبا SMS top v ziba



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




باختم تا دل خوشت کنم

بدان که برگ برنده ات سادگیم نبود…

دلم بود




اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




ازکسانی که همه چیز را محاسبه می کنند بترس

و هرگز قلبت را در اختیار آنها نگذار

آنها حساب عشقی که نثار تو می کنند را نیز دارند

و روزی آن را با تو تسویه میکنند!



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba



با تو ام رفیق!

اگر نمی توانی

به قلب من

برگردی

پس مرا

از قلب ات برگردان . . .


اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba 

 




خودم را یادم نمی‌آید

که از من

کمی تو باقی مانده و

دیگر هیچ . . .



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




سردش بود ، دلم را برایش سوزاندم !

گرمش که شد با خاکسترش نوشت

“خداحافظ”



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




قفس

یعنی دهان من

وقتی زبانم

روی اسم تو قفل می شود . . .



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




هزار تابلوی مونالیزا

به روی لب

و هزاران موزه هنر

درون چشمت داری



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




اینروزها

فکرم از خانه اش

فرار کرده است

یک خیابانی

به تمام معنا شده است

همان خیابانی

که با هم قدم می زدیم



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba



آرام بگیر دلم …


تنگ نشو برایش …

مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !

چیزی بینمان نبوده



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




تمام نیمکت های این پارک 2نفره اند

بی خیال به درخت تکیه میدهم . . .



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




درد داره

یکی میشه همه ی زندگیت !

ولی …

هیچ جای زندگیت حضور نداره …



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




ته قصه ما تلخه دوست دارم ولی میری

آخه این رفتن اجباره ازم چشماتو میگیری

با این که از همه دنیا بدونت دیگه سیرم من

دلم میخواد دم رفتن بخندی تا نمیرم من . . .


اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba