اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس جدید سری 17 SMS Jadid




اس ام اس جدید سری 17

SMS Jadid



در همین حسرت که یک شب راکنارت مانده ام

در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام

سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز

از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام . . .



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




کوه نیستی ، اما صدایت که می زنم

شعر و شور و عشق به من باز می گردد . . .



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




پر از شور و سراسر مهربانی ست

کمی سبز و کمی هم آسمانی ست

شده متن تمامی خبرها

دو چشمت سومین جنگ جهانی ست !



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid  




برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند نازنین

چشمانت را قرض می دهی !؟



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




ای سبزترین خاطره در باغ وجودم

دیشب به حضورت غزلی ناب سرودم

گفتند که چه داری از این هستی دنیا ؟

گفتم که رفیقی هست همه بود و نبودم . . .



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




خیلی دور هم که بروی نقطه نمیشوی

سه نقطه میشوی در شعرهایم !‏



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند

چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش . . .



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




” ماه همیشه پشت ابر نمیماند ”

گاهی پشت پلکهای تو

روی شانه من بخواب میرود . . .



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




شب مانده و پروانه من منتظر است

تا صبح غزل خانه من منتظر است

هر وقت دلت هوای باریدن داشت

برگرد بیا شانه من منتظر است . . .



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




تاپ‌تاپِ قلبت

موسیقی بی‌کلامی‌ست ، که روان‌شناسان

برایم تجویز کرده‌اند . . .



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




همیشه رفتن بهترین نیست

گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




عشق تو به تار و پود جانم بسته است

بی روی تو درهای جهانم بسته است

از دست تو خواهم برآرم فریاد

در پیش نگاه تو زبانم بسته است . . .



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




زمستان است

نیمکتی تنها در پارک نشسته است

من تنها بر نیمکت و تو تنها در من

می بینی ؟

چه در همیم و تنها ؟



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




اونقدر مرامت فابریکه که تو هیچ نمایندگی قطعاتش پیدا نمیشه !



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




قدیم ها سلام سلامتی می آورد

الان سلام خداحافظی می آورد . . .



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid




شب ها بیشتر می خواهم‌َت

نه این که روز

نخواهم

نه

اما حسادت ماه برایم

جالب است



اس ام اس جدید سری 17
SMS Jadid