اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس جدید سری 12 SMS Jadid




اس ام اس جدید سری 12
SMS Jadid





یه شب خیلی دلم هواشو کرده بود

اس داد : خیلی دوست دارم…!

تا اومدم بگم ما بیشتر دیدم فرستاده شرمنده اشتباه شد




اس ام اس جدید سری 12
SMS Jadid





از صدای گذر آب چنان می فهمم

تندتر از آب روان عمرمان میگذرد

ارزش غم خوردن نیست

آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست




اس ام اس جدید سری 12
SMS Jadid





زمانی دیوانه ام بود

ولی حالا برایش شدم تماس های بی پاسخ




اس ام اس جدید سری 12
SMS Jadid 





پسره : سلام عشقم کجایی؟!

دختر : خوبم خستم می خوام برم تو اتاقم بخوابم تو کجایی نفسم؟؟

تو پارک پشت سرتم دستشو ول کن لعنتی!




اس ام اس جدید سری 12
SMS Jadid





یاد کن که عشق نمیپرسه اهل کجایی!

فقط میگه توی قلب من زندگی کن

عشق نمیپرسه چرا دور هستی!

فقط میگه همیشه ب امن هستی




اس ام اس جدید سری 12
SMS Jadid





با ارزشترین چیز در زندگی این نیست

که چه چیزی داریم بلکه این است که چه کسانی داریم




اس ام اس جدید سری 12
SMS Jadid





این یک اعتراف است

من بی او دوام نمی آورم




اس ام اس جدید سری 12
SMS Jadid





تا دیدارت

یک شیشه فاصله است

و من مثل ماهی میان تنگ و تنگ میان دریا

آه ،اگر بشکند این دیوار شیشه ای!




اس ام اس جدید سری 12
SMS Jadid





زیبایی ات دیکتاتوری است

که کلمات را در من به گلوله می بندد

و هر لحظه شعری در من شهید میشود




اس ام اس جدید سری 12
SMS Jadid