اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس تیکه دار سری 01 SMS Tikeh dar




اس ام اس تیکه دار سری 01

SMS Tikeh dar





غلط املایی بیش نبودی

زیرت خط کشیدم و دو خط از روت نوشتم که دیگه تکرار نشی !




اس ام اس تیکه دار سری 01
SMS Tikeh dar




ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺗﻮ ﻧﻤﯽ ﮔﺮﺩﻡ

ﺩﻧﺒﺎﻝ ﮐﺴﯽ ﻣﯽﮔﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻧﺶ ﺩﻫﻢ

ﻭ ﺑﮕﻮﯾﻢ : ﻣﺜﻞ ﺍﻭ ﻧﺒﺎﺵ …




اس ام اس تیکه دار سری 01
SMS Tikeh dar





اینایی که به یکی دس میدن ، به یکی پا میدن ، به یکی دل

اینارو اذیت نکنین ، اینا کارت اهدا عضو دارن !




اس ام اس تیکه دار سری 01
SMS Tikeh dar  





کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام

که حالا تلفن خوش خیالت تو را مشترک مورد نظر من می خواند ؟

مورد نظر شاید ولی مشترک !؟ هه ، گفتم که خوش خیال است !






اس ام اس تیکه دار سری 01
SMS Tikeh dar





گذشتم ، گذشتی !

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …




اس ام اس تیکه دار سری 01
SMS Tikeh dar





من لیمو شیرین زندگی تو بودم

تموم شیرینی های زندگیمو به تو دادم

اماچه زود تلخ شدم و چه ساده منو دور انداختی !




اس ام اس تیکه دار سری 01
SMS Tikeh dar





دنیای تو رنگارنگ است و دنیای من سیاه

ولی یک رنگیه من به همه ی دنیای تو می ارزد !




اس ام اس تیکه دار سری 01
SMS Tikeh dar





ممنونم که به من فهماندی

اشتباه است به هر کسی اعتماد کردن !




اس ام اس تیکه دار سری 01
SMS Tikeh dar





بعضیا رو اگه با پودر ۲۴ آنزیم هم بشوری

بازم لکه ننگشون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه !




اس ام اس تیکه دار سری 01
SMS Tikeh dar





صدایم میزد گلم و من گلی بودم در باغچه ی دلش

اما او باغبان عاشقی نبود گاهی سر می زد و دل می برد !

سال ها بعد دانستم که من تنها نبودم او باغبان گل های زیادی بود …




اس ام اس تیکه دار سری 01
SMS Tikeh dar






تا دیروز ما رو می دیدی مِن مِن می کردی

الان شاخ شدی مَن مَن می کنی !




اس ام اس تیکه دار سری 01
SMS Tikeh dar





خوبی بعضی از روزا اینه که دیگه برنمیگردن

مثل روزای با تو بودن !




اس ام اس تیکه دار سری 01
SMS Tikeh dar



بعضیا از تک پر بودن فقط پرشو یاد گرفتن

بپر با این ، بپر با اون !




اس ام اس تیکه دار سری 01
SMS Tikeh dar