اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس خنده دار سری SMS khandeh dar 07


اس ام اس خنده دار سری 07
SMS khandeh dar 07



ﻻﻣﺼﺐ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺍﺻﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺩﻭﺳﺸﻮﻥ ﻧﺪﺍﺷﺖ !


ﻣﺜﻼ ﯾﮑﯿﺶ ﺧﻮﺩ ﻣﻦ :oops:





اس ام اس خنده دار سری 07
SMS khandeh dar 07



ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻟم ﺑﻪ ﭘﺴﺮﺵ ﮐﻪ ۳ﺳﺎﻟﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ :


ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﯼ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﺷﻠﻮﺍﺭﺗﻮ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﺭﻧﯿﺎﺭ ﺯﺷﺘﻪ ، ﻫﻤﻮﻥ ﺗﻮ ﺩﺭبیار !


ﺑﭽﺶ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺷﻠﻮﺍﺭﺷﻮ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩ ﺑﻌﺪ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﻣﺒﻞ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ :lol:





اس ام اس خنده دار سری 07
SMS khandeh dar 07



مکالمه مامانم و بابام :


مامانم : چای میخوری برات بریزم ؟ :x


بابام : آره خانوم ، دستت درد نکنه :)


مامانم : دخترم پاشو واسه من و بابات یه چای بریز بیار :|





اس ام اس خنده دار سری 07
SMS khandeh dar 07 

 



استاد است دیگر


دلش میخواهد ۸ بدهد :|





اس ام اس خنده دار سری 07
SMS khandeh dar 07



خصوصیت پسر ایرانی :


دوست داره طرف فقط ماله خودش باشه ، خودش ماله همه :|





اس ام اس خنده دار سری 07
SMS khandeh dar 07



پسر داییم ۸ سالشه


چندوقت پیش دلیل و نحوه درست استفاده از اپلیکیشن های تبلت رو واسمون توضیح میداد


اونوقت من ۸ سالم بود خروسارو میزدم که مرغارو اذیت نکن :|





اس ام اس خنده دار سری 07
SMS khandeh dar 07



پسره ۱۵ سالشه نوشته یک ماه و نیمه کسی عاشقانه بوسم نکرده !


من آخرین بوسم ماله ۲ سالگیم بود داییم ماچم کرد


بعدم پرتم کرد هوا یادش رفت منو بگیره :|





اس ام اس خنده دار سری 07
SMS khandeh dar 07



یکی از خاطرات دهه شصتیا


رفتن به مدرسه حتی در صورت بارش سنگ از آسمونِ :|





اس ام اس خنده دار سری 07
SMS khandeh dar 07



دختر است دیگر


گاهی دلش میخواهد هنگام رانندگی تیر برق را نبیند !





اس ام اس خنده دار سری 07
SMS khandeh dar 07



انقدر بچه ها رو کلاس میفرستن


که اگه از یه بچه سه ساله بپرسی منو چندتا دوست داری ؟


جوابتو با یه انتگرال سه گانه توی سیستم استوانه ای میده :|





اس ام اس خنده دار سری 07
SMS khandeh dar 07



یکی دو روزه مامانم رفته مسافرت 


امروز هوس خوراکی کردم هرجارو گشتم هیچی پیدا نکردم !


فقط توی کابینتا یه سری قوطی بود که با ماژیک روش نوشته بود :


نخورید ؛ مایع ظرفشویی


نخورید ؛ سمِ گلدون


نخورید ؛ جرمگیر توالت


زنگ زدم به مامانم گفتم دایی و زن دایی اومدن چیکار کنم ؟


گفت در کابینتو باز کن اونیکه علامت مرگ داره توش آجیله ،


اونیکه نوشته مرگ موش توش گزه ،


اونیکه نوشته صابون توش شکلاته !


من قبل از زنگ زدن :|


من بعد از زنگ زدن :D





اس ام اس خنده دار سری 07
SMS khandeh dar 07