اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس خنده دار سری 06 SMS khandeh dar


اس ام اس خنده دار سری 06

SMS khandeh dar 06



اتاق مرتب مال آدمـاییه که حافظــــشون ضعیفه


هی یادشون میره که چی رو کجا گذاشتن!


ولی ما که حافظمون قــــــــــــویه


نباید وقتمونو با اینجور کارای بیــــــهوده تلف کنیم :D





اس ام اس خنده دار سری 06
SMS khandeh dar 06



دانشجو است دیگر


گاهی دلش می خواهد مشروط نشود :|





اس ام اس خنده دار سری 06
SMS khandeh dar 06



بعد ۲۲ ﺳﺎﻝ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺯﯼ ﺯﯼ ﮔﻮﻟﻮ ﻧﻤﯿﮕﻔﺘﻪ


ﺩﺭﺍﮐﻮﻻ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺗﺎ


ﺑﻠﮑﻪ ﻣﯿﮕﻔﺘﻪ:


ﺩﺭﺍﺯ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺗﺎ


ﺍﺻﻦ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻦ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﺷﺪ :|





اس ام اس خنده دار سری 06
SMS khandeh dar 06 

 



سلامتی دختری که وقتی فهمید سبد کالا به پسره تعلق نمی گیره


بهش جواب رد داد تا بیشتر از اینا بدبخت نشه :)





اس ام اس خنده دار سری 06
SMS khandeh dar 06



چند روز پیش واسم خواستگار اومده بود مامانم خیلی زود ردش کرد رفت


بهش گفتم : واسه چی اینجوری ردش کردی ؟


گفت : کسی که تورو میخواد حتما مورد داره ! :| :|


واقعا اینم خونوادس که ما داریم ؟!





اس ام اس خنده دار سری 06
SMS khandeh dar 06



ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺑﺮﻧﺪ ﺍﺩﮐﻠﻨﺖ ﭼﯿﻪ ؟


ﺧﯿﻠﯽ ﺷﯿﮏ ﻭ ﻣﺠﻠﺴﯽ ﻭ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻓﺮﻣﻮﺩ : 


For Women !


ﺩﺭ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻢ :


ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺧﺎﮐﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﮎ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ، ﻣﺮﺍ ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺑﺴﻮﯼ ﺧﻮﺩﺕ !





اس ام اس خنده دار سری 06
SMS khandeh dar 06



گفتم بذار یه ذره خودمو واسه مامانم لوس کنم ، گفتم :


ماماااان ! گفت : بله ؟


گفتم : وقتی من به دنیا اومدم تو و بابا چه حسی داشتین ؟!


گفت : هیچی والا ، یه بدبختی به بدبختیامون اضافه شد !


مهر و محبت مادری تو خونه ی ما موج میزنه ،


تورو خدا تعارف نکنیناااا ، هروقت کم آوردین بیاین قرض بگیرین !





اس ام اس خنده دار سری 06
SMS khandeh dar 06



یه سوالی جدیدا برام پیش اومده


این سبد کالا که میدن ، بعد سبد خالیش رو پس می گیرن؟! :|





اس ام اس خنده دار سری 06
SMS khandeh dar 06



توی این فیلما و سریالای خارجیا


همه به هم خیانت کنن ، هیچیشون نمیشه :|


ولی اگه بچه‌شون مسابقه داشته باشه


پدر خانواده نره مسابقه‌شو ببینه؛ بنیان خانوادشون به باد میره !





اس ام اس خنده دار سری 06
SMS khandeh dar 06



پسرخاله ام ۱۱سالشه دیشب پرسید چطوری میتونم یه گجت طراحی کنم ؟


من تو سن این بودم بزرگترین سوالم این بود بروسلی قویتره یا جکی چان !





اس ام اس خنده دار سری 06
SMS khandeh dar 06



دیروز بابام اومد اتاقم در زد گفت : اجازه هست بیام تو ؟


منم گفتم نه الان وقت ندارم …


آره دیگه خونه ما اینجوریاس ؛


فقط قراره آخر هفته بزرگای فامیل بیان خونمون جمع بشن


بابامو قانع کنن که از ارث محرومم نکنه :|





اس ام اس خنده دار سری 06
SMS khandeh dar 06