اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس خنده دار سری SMS khandeh dar 09


اس ام اس خنده دار سری 09
SMS khandeh dar 09



اقا من یه کشف بزرگی کردم :

حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده !

حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده !

حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده !

وااااااااااااای چقدر باهوشم




اس ام اس خنده دار سری 09
SMS khandeh dar 09



اومدم خونه مادرم نمازش تموم شده بود، داشت دعا می کرد ...

 تا منو دید گفت: اینو می گما خدا ....

نمی دونم داشت پشت سر من به خدا چی می گفت ...




اس ام اس خنده دار سری 09
SMS khandeh dar 09



یه روز هـم باید این سازنده ی جمله :

 گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی

رو بیارن چار کیلو غوره بدن دستش

 همه هــــم صبر کنن

 ببینم چه جوری میخاد حلـوا درست کنه

بعد همون دیگُ بکنی تو چشـاش با این جمله ساختنش




اس ام اس خنده دار سری 09
SMS khandeh dar 09

 



من نمیدونم این مامانا که وسایل خودشون رو یه جایی میزارن

بعد خودشونم یادشون میره کجاس ...

چه جوریه که تو پیدا کردن وسایلی

که ما به اصطلاح تو 7 تا سوراخ موش قایم میکنیم تبحر خاصی دارن!!!تفکرتفکر




اس ام اس خنده دار سری 09
SMS khandeh dar 09



روز مبادا چه روزی است ؟

دقیقا یک روز پس از خرج کردن پس اندازهای روز مبادا




اس ام اس خنده دار سری 09
SMS khandeh dar 09



سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین !تفکر

حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه !

اینجوری هم نگام نکنید

 من اگه خودم بلد بودم که الان اینجا نبودم !!!!!!!!




اس ام اس خنده دار سری 09
SMS khandeh dar 09



یه سوال چرا اکثر سریالای ترکی داستاناش بر مبنای این جمله س که :

دوست داری با دوست من که دوست داره بادوست تو دوست بشه دوست بشیخنده




اس ام اس خنده دار سری 09
SMS khandeh dar 09



بعضیام هستن که وقتی حرف میزنن نمیشه تشخیص داد

بویی که داره میاد از دهنشونه

 یا اینکه کار دیگه ای کردن ن

یشتو ببند

خنده نداره که

 گریه داره




اس ام اس خنده دار سری 09
SMS khandeh dar 09



یه مخاطب خاص داشتم ﺧﯿﻠﯽ ﻭﺳﻮﺍﺳﯽ ﺑﻮﺩ

ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺧﯿﻠﯽ از دستم ناراحت شده بود

ﻣﯿﮕﻔﺖ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﻣﺴﻮﺍﮐﺶ ﺯﯾﺮ بغلمو ﻣﯿﺨﺎﺭﻭﻧﺪم

آدم هم این همه حساسسوال




اس ام اس خنده دار سری 09
SMS khandeh dar 09



مورد داشتیم برای ولنتاین رفته شیک و مجلسی جلوی عشقش نشسته گفته

عزیزم دیگه کادو چی از من بهتر میخوای

ایییییییییی خساستت تو حلقتمخنده




اس ام اس خنده دار سری 09
SMS khandeh dar 09



میدونی چرا ماشین های آمریکایی سقف ندارن؟

چون شعور کفتراشون بیشتر از کفترای ماست
خنده




اس ام اس خنده دار سری 09
SMS khandeh dar 09



دیگه سوسک توله تیکه کلام ملت نشده بود

 که به لطف سریال آوای باران روی زبان عموم مردم جاری شدخنده




اس ام اس خنده دار سری 09
SMS khandeh dar 09