اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس عاشقانه سری SMS asheghaneh 01



اس ام اس عاشقانه سری 01

SMS asheghaneh 01



قرمزتر از خونی

عزیزتر از جونی




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01



گاهی دلم می خواهد

وحشــیانه غرورت را پاره کنم!

قلب ترا در مشتم بگیرم و بفـشارم

تا حال مرا لحظه ایی بفهمی !




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01



گرچــه ای دوســــت غرور دلــــــت احســــاس مـــرا درک نکـــرد

آفریــــن بر غـــم عشــــقـــت کــه مرا ترکـــ نکرد




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01  



میان مشغله هایم گم شده ام

ولی دلم برای هوایت همیشه بیکارست




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01



عشق یک حس مه آلود است

انتهایش را کسی هرگز نمی داند …




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01



تو را با ط دسته دار مینویسم

تو با همه فرق داری !




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01



مقصد مهم نیست مسیر هم مهم نیست

حتی خود سفر هم چندان مهم نیست

همسفر خیلی مهمه




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01



گفت : دوستت دارم

گفتم : دوستت ندارم

این دروغ به آن دروغ در !




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01



دوﺳﺘﺖ دارم ﻫﺪﯾﻪ اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻗﻠﺒﯽ ﻓﻬﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد

ﻗﯿﻤﺘﯽ دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺗﻮان ﭘﺮداﺧﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد

ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ “ﻟﯿﺎﻗﺖ” ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ را ﻧﺪارد




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01



تقدیم به کسی که قالیچه ی یادش را

هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد !




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01



آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد

شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش دوست می دارد

حالا ببین اگر خودش

 غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو نادیده بگیرد

چه قدر دوســتت دارد  و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01



ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻭﺍﯾﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ

ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﺎﻧﻨﺪ




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01


 
کاش می فهمیدی که تــــــــــو از دید من زیبا بودی

دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند

و تـــــــــو چه اشتباهی مغرور شدی




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01



محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم

آنچه را که اسمش را غرور گذاشته ام

برایت به زمین بکوبم

احساس من قیمتی داشت

که تو برای پرداخت آن فقیر بودی




اس ام اس عاشقانه سری 01
SMS asheghaneh 01