اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس سنگین سری 02 SMS Sangin




اس ام اس سنگین سری 02

SMS Sangin 02



دلم اصرار دارد فریاد بزند اما ...


من جلوی دهانش را می گیرم


وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد ...



اس ام اس سنگین سری 02

SMS Sangin 02



نگران نباش حال من خوب است


فقط کمی بزرگتر شده ام


عقلم قد کشیده


شعورم متبلور شده


دلتنگی هایم کوچک شده اند


و در فاصله کوتاه  لبخندها و اشکهایم


آموخته ام زندگی کنم…




اس ام اس سنگین سری 02

SMS Sangin 02



ایـــن روزهــــا خــوابــــم نمـی آیــد …


فـقــط مـــی خـــوابـــــم کــــه بیـــــدار نبــــاشــــم!




اس ام اس سنگین سری 02

SMS Sangin 02 

 



دخـــــــــــــــــــــــتری که تمام دغدغه اش


ست کردن رنــگ لـباس و رژ لبش می باشد


چه می داند از درد های یک مرد…




اس ام اس سنگین سری 02

SMS Sangin 02



گرگ شده اند اینروزها…


کافی است سر به زیر باشی با بره اشتباهت میگیرند


خیز برمیدارند برای دریدنت…




اس ام اس سنگین سری 02

SMS Sangin 02


نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد !


نباید مست را در حال ِ مستــــــی ...


دست ِ قاضـــــــــی داد !


نباید بی تفاوت !


چتر ماتـــــــــــــــــم را ...


به دست ِ خیــــــــــــــــس باران داد !


کبوترها که جز پرواز ، آزادی نمی خواهند !


نباید در حصار میـــــــــــــله ها


با دانه ی گنــــــدم ... به او تعلیم مانـــــــــــدن داد



اس ام اس سنگین سری 02

SMS Sangin 02



درد یعنی‌ سرت به همون سنگی‌ بخوره که به سینه میزدی …




اس ام اس سنگین سری 02

SMS Sangin 02



دیگر از تنهــــــایی خستـــــه شده ام …


به کلاغــــها زیر میـــــزی میــــدهم


تا قصـــه ام را تمــام کنند ...




اس ام اس سنگین سری 02

SMS Sangin 02



کاش من هـــــم دکمــــه alt+shift داشتــــم


تا وقتی حرفهـــــایم را نمی فهمیــــدی


زبان گفتـــه هــایم را عوض مـــی کردم




اس ام اس سنگین سری 02

SMS Sangin 02




دیگر آرزویـــی ندارم!


اگر خودم نـــه


حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ !




اس ام اس سنگین سری 02

SMS Sangin 02