اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس دوستت دارم سری SMS Dooset daram 01



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



احتیاجی به تسبیح نیست

 دستانت را که به من بدهی

با انگشتانت ذکر  دوست داشتن  می دهم !



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



من خوشبخت ترینم ، چـــون تو رو دارم ...

تــــــویی که حتـــــی فکر کردن بهت قلبمـــــو گرم میکـــــنه ...

تـــــو رو با همـــه دنیــــــا هم عوض نمیکنم ...

هیچ وقت اینقــــــدر آرامش نداشتـــم

محبوب قلبـــــم ...

دوستــــــت دارم



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



دوست داشتنت بوی باران می دهد

همان قدر بی مقدمه ، همان قدر بی دغدغه

فقط یادت باشد

مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی !



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01 

 



درخت دوستی را با قلب میکارند نه با دست

 تورا من باقلب دوست دارم نه با حرف ...



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



زندگی یعنی همین که تو باشی

 و من دیوانه وار دوستت بدارم !



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



تو چه میفهمی از روزگارم ؟ از دلتنگیم ؟

گاهی فقط به خدا التماس میکنم خوابت را ببینم ...

فقط خوابت را ... میفهمی ؟

دوستت دارم عجیب !



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



نمی دانم می دانی یا نه ؟

لحظه تولد من به زمانی بر می گردد

 که برای اولین بار بهم گفتی دوستت دارم



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :

دوست داشتن تــو ...



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



آنقدر دوستت دارم که پروانه ها گیج می شوند

گل ها تعجب می کنند و باران دلش آب می افتد !



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



چراهایت جواب ندارد !

 دوستت دارم دلیل نمی خواهد ...



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه ...

دیروز هم همینطور بود

فردا هم همینطوره !



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



هی تو !

کمی نزدیکتر بیا اما چیزی نگو

بگذار فقط ...

 بگذار چشمهایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کند !



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﺩﻣــــﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ ﺑﻮﺩﻧﺖ

ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ من ﺑﺎﺷﺪ ...



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



کاش باورت نشود

چقدر دوستت دارم

تا تمام عمر

آن را به تو ثابت کنم ... !



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



سفر به فضا سفینه نمی خواهد

تو بگو دوستت دارم

فضا با من !



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01



چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم



اس ام اس دوستت دارم سری 01

SMS Dooset daram 01