اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس جدید سری 04 SMS Jadid




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid




هیچ دلی بی بهانه نمی تپد

نمی دانم بهانه ها دل گیرند ؟!

یا دل ها بهانه گیر ؟




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid




  سعی کن واسه کسی بمیری

که نتونه مردنت رو ببینه !




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid




تنها و وحشت زده بودم

 از خدا طلب فرشته ای کردم و برایم چیزی بهتر از فرشته فرستاد

خدا برایم تو را فرستاد عشقم




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid 

 



من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم:

یکی بود

هنوزم هست

خدایا همیشه باشد




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid



 
هرکسی رو می تونستم دوست داشته باشم

اگر دوست داشتن رو از تو شروع نمی کردم ....




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid




زمزمه دلتنگی ام را به نسیم می سپارم

 تا به تو برساند همیشه دوستت دارم




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid




سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی

بی تو نباشم

بی هم نباشیم




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid




یکی زیر 

یکی رو

زیباترین بافتنی دنیاست دست هایمان




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid




 در من تمام توست

و در تو تمام آنچه دوست دارم




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid




این طور قبول نیست

چشم هایت را زمین بگذار ...

بیا دست خالی بجنگیم




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid




برایت آرزو دارم

خدا را ، عشق را ، آرزو را

چنان که تو خواهی و خدا داند !




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid




هر کسی هرجا که دلش می خواهد بایستد

اما من به کسی اجازه اینکه به جای تو در قلب من بنشیند

 را نخواهم داد

قلب من فقط جای توست....




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid




 کاش هرگز آرزو نمی کردم

 کفش های مادرم اندازه ام شوند




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid




در زندگی هر کسی یک نفر هست

که مثل هیچ کس نیست




اس ام اس جدید سری 04
SMS Jadid