اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس تنهایی سری 01 SMS Tanhaei



اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



احمقانه تر از دوست داشتن های یک نفره

تنهایی های دو نفره است…


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



دلم خوش نیست ...

غمگینم ...

کسی شاید نمی فهمد ...

کسی شاید نمی داند ...

کسی شاید نمی گیرد مرا از دست تنهایی ...

تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته می گویی :

عجب احساس زیبایی ... !

تو هم شاید نمیدانی ... !


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



برای دل خودم می‌نویسم …

برای دلتنگی‌هایم

برای دغدغه‌های خودم

برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !

برای دلی که دلتنگم نیست …

برای دستی که نوازشگر زخم‌هایم نیست …

برای خودم می‌نویسم !

بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei 

 



چه کسی گفته که من تنهایم ؟

من ، سکـوت ، خاطرات

 بغض و اشک همیشه با همیم …

بگذار تنهایی از حسودی بمیرد !


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام

که به اندازه تنهایی شایسته رفاقت باشد ...


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



تنهایی

تنهایی یعنی آرزوی مرگ کنی

تا حتی شده برای تشییع جنازت یه عده دورت جمع بشن …


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



دستای من سرده یعنی که من تنهام

یعنی ازت دورم

 یعنی تو رو میخوام …



اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



تکان می دهد خانه را سالی که می آید …

سرگرمیِ خوبی ست :

تو عکسِ قابت را

و من قاب عکست را عوض می کنم

و آغاز می شود سال تنهایی ...


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



من زیر ِ باران!

تو دور میشوی

 من خیس!

این دلبری های بهار است

نیامده دیوانه می کند

 کوچه را از تنهایی …!


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



تنهایی خوبه ...

 ولی دو نفرش


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



نشستم ، خسته شدم ؛ دیگر قایق نمیسازم …

پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد باشد

وقتی از تو خبری نیست قایق میخواهم چکار ؟

مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است !


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



تنهایی

 شاخه ی درختی ست پشت پنجره ام

گاهی لباس برگ میپوشد

و گاهی لباس برف اما همیشه هست


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



زندگی چه اتفاق غم انگیزیست

وقتی تنهاییت سالها از تو بزرگتر باشد ...


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



تنهایی

 تنها سهمی بود که از من دریغ نشد …


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



فصل ها پشت سر هم می آیند

می روند و تمام می شوند

اما تمام شدنی نیست

فصلِ رفتن تو و تنهایی من …


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei



من تنهـــــــایی را دوســــت دارم…

تنها کِ باشی ۱۰۰ سال یه بار موبایلت رو می زنی تو شارژ…

تنهآ کِ بآشی قهوه ات هرگز سرد نمی شود …

تنهآ کِ بآشی نور زیآد است …

تنهآ کِ بآشی دیرتر شب می شَود …

تنهآ کِ بآشی همه خُوشحآلنَد …

تنهآ کِ بآشی موهایَت رآ مُرتب نمی کنی …

تنهآ کِ بآشی شیشه عَطرِت پربآقی می ماند ..

تنهآ کِ بآشی بهمن هم مارلبروست . . .

تنهآ کِ بآشی هیچ چیز خنده دآر نیست . . . !

تنهایی خوبـــــــــــه …


اس ام اس تنهایی سری 01

SMS Tanhaei