اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس جدید سری 06 SMS Jadid



اس ام اس جدید سری 06

SMS Jadid



این جوری نیگامون نکن اگه مخاطب خاص نداریم

 دلیلش اینه که خودمون تنهایی خاصیم …


اس ام اس جدید سری 06

SMS Jadid



شاید وجودم به کسی آرامش نده !

اما همین که حرصه خیلی ها رو در میارم

بهم انگیزه میده!!!


اس ام اس جدید سری 06

SMS Jadid



وقتی یک تخم مرغ با یک نیروی خارجی می شکند یک زندگی تمام می شود

وقتی همان تخم مرغ با یک نیروی داخلی شکسته می شود زندگی آغاز می شود

تغییرات بزرگ همیشه با یک نیروی داخلی آغاز می شود !


اس ام اس جدید سری 06

SMS Jadid 

 



گفتی : دوستت دارم …

من عطسه کردم …

 ببخشید من به مزخرفات آلرژی دارم …


اس ام اس جدید سری 06

SMS Jadid



دیشب که نمی دانستم

 برای کدام یک از دردهایم باید گــــــریه کنم !!!

کــــلی خندیدم …



اس ام اس جدید سری 06

SMS Jadid



آنقدر آرزوهایم را به گور بردم

که دیگر جایى براى جسدم نیست


اس ام اس جدید سری 06

SMS Jadid



دنیارابغل گرفتیم …

گفتند : امن است ، هیچ کاری با ما ندارد !

خوابمان برد

بیدارشدیم

دیدیم آبستن تمام دردهایش شده ایم …


اس ام اس جدید سری 06

SMS Jadid



روزگار سختم که تموم بشه

میرم میزنم رو دوش خدا میگم جنبه روحال کردی؟!


اس ام اس جدید سری 06

SMS Jadid



هر دم به هوای چشم تو غمگینم

هرثانیه از نبودنت دل گیرم

حتی تو اگر برای من تب نکنی

من یک طرفه برای تو می میرم


اس ام اس جدید سری 06

SMS Jadid



غریبه بودی واسه من

اما شدی عزیز من

تو لحظه های بی کسی

تنها تویی رفیق من!


اس ام اس جدید سری 06

SMS Jadid



گذراندن زندگی این را به من آموخت که آدم ها

درست چیزی هایی را از دست می دهند که از داشتنش مطمئن هستند…


اس ام اس جدید سری 06

SMS Jadid



یه حرفهایی هست که مث پسوورد … نمیشه عمومیش کرد !

اون یواشـــــکیِ دلتِ …

فقط بعضیا میتونن ازش باخبر بشن

بعضیا میتونن ببیننش

همونا که روحشون با تو نزدیکه

همونا که هروقت دلت گرفته آرومت می کنن

همونا که دوست داشتنشون حساب دودوتا چهارتا نیست

همونا که بی ریا و همدل و عاشق هستن

اینا رو یواشکی دوست دارم امـــــا خیلی زیاد…


اس ام اس جدید سری 06

SMS Jadid