اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس قلیونی باحال SMS Ghelyoni



اس ام اس قلیونی باحال

SMS Ghelyoni



انگار ثانیه ها لنگ می شود


وقتی دلت برای دو سیب تنگ میشود   



اس ام اس قلیونی باحال

SMS Ghelyoni



حوا با یه سیب از عرش به فرش رسید

نیوتن با یه سیب از فرش به عرش رسید

خدایا ما که دوسیب می کشیم به کجا می رسیم...؟!   



اس ام اس قلیونی باحال

SMS Ghelyoni



نمی دونی در نبودت چه ها کشیدم

 دوسیب آلبالو

 دوسیب نعنا

 هلو نعنا
خلاصه که جات خالیه 



اس ام اس قلیونی باحال

SMS Ghelyoni 

 



شمایی که قلیون نمی کشی

حیف نیست این ریه ها سالم بره زیر خاک ؟
اصرافه گناه داره !


اس ام اس قلیونی باحال

SMS Ghelyoni



امشب حساب و کتاب کردم به این نتیجه رسیدم که

اگه تنها 50 درصد پولی رو که می دم قلیون می کشم

پس انداز کنم به سال نکشیده
یکی از سرمایه دارای بزرگ کشور می شم 



اس ام اس قلیونی باحال

SMS Ghelyoni



ﮐﯿﺴﻪ ﯼ ﺑﺮﻧﺞ ﻣﺤﺴﻦ ﭼﯿﺴﺖ ؟

ﮐﯿﻒ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﺖ قلیونی ها
ﺑﺮﺍﯼ حمل ادوات قلیان به نقاط مختلف  خنده



اس ام اس قلیونی باحال

SMS Ghelyoni



وقتی قلیون می کشم

همه سلولای بدنم می گن : دوستت داریم!
این وسط ریه ام هم یه چیزهایی می گه  

اما چون اینجا زن و بچه ست نمی تونم بازگو کنم


اس ام اس قلیونی باحال

SMS Ghelyoni



گفتم : اینقدر قلیون نکش می میری

گفت : اگه نکشم هم می میرم

گفتم : اگه بکشی با درد می میری

گفت :اگه نکشم از درد می میرم

گفتم :هوای دودی جلوی درد رو نمی گیره

گفت : هوای صاف هم جلوی مرگ رو نمی گیره

سلامتی همه قلیون کشا


اس ام اس قلیونی باحال

SMS Ghelyoni



ایرانسل هم شد رفیق

این همه اس ام اس می ده
اما یه بار نشده بیاد بریم یه قلیون بکشیم  


اس ام اس قلیونی باحال

SMS Ghelyoni



اصلن مهمونی و فامیل بازی حال نمیده ...
عشق است تنهایی با قلیون  خنده


اس ام اس قلیونی باحال

SMS Ghelyoni