اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس تیکه دار سری 02 SMS Tikeh dar




اس ام اس تیکه دار سری 02

SMS Tikeh dar



اسباب بازیهایش را جمع کردم …

ماتم برد !

وقتی دلم را میان آنها دیدم …!




اس ام اس تیکه دار سری 02
SMS Tikeh dar




دیشب سگ گله را دیدم داشت

 پنهانی با گرگ می خندید …!!




اس ام اس تیکه دار سری 02
SMS Tikeh dar




ﻛﻮﺩﻙ ﺑﻮﺩ…

ﻋﺎﺷﻘﺶ ﺷﺪﻡ !!

 ﺍﻭﻟﻴﻦ ﺑﺎﺯییش ﺯﻧﺪﮔﻰ ﻣﻦ ﺑﻮد




اس ام اس تیکه دار سری 02
SMS Tikeh dar 

 



نمی دانم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن !

 به هرحال فراموش می کنم فراموش شدنم را




اس ام اس تیکه دار سری 02
SMS Tikeh dar




شیرین بهانه بود …

فرهاد تیشه میزد

 تا نشنود صدای مردمی را که می گفتند:

دوستت ندارد




اس ام اس تیکه دار سری 02
SMS Tikeh dar




جسارت می خواهد نزدیک شدن به افکار دختری

 که روزها مردانه با زندگی می جنگد

اما شب ها بالشش از هق هق دخترانه اش خیس است…




اس ام اس تیکه دار سری 02
SMS Tikeh dar




خدایا یه چیزی می گم دلگیرنشو

به خودت قسم

دنیات ته نامردیه …




اس ام اس تیکه دار سری 02
SMS Tikeh dar




روزی بازخواهی گشت

وحسرت بودن با من را داری

بدان !!

وعده دیدار ما روزی که دلتنگ شدی

 ولی من دیگر حتی به خوابت هم نمی آیم!




اس ام اس تیکه دار سری 02
SMS Tikeh dar




هیس …

حرفی نزن …

صدای نفس هایت

رابیشتر از دروغ هایت دوست دارم




اس ام اس تیکه دار سری 02
SMS Tikeh dar




خدایا …

می ترسم بگم شکرت بابت این زندگی

 فکر کنی دارم تیکه میندازم شاکی بشی!!!




اس ام اس تیکه دار سری 02
SMS Tikeh dar




آنکه خنجر بر پشتم فرو کرد

 بویش برایم آشنا بود

 آن عطر را خودم برایش خریده بودم …




اس ام اس تیکه دار سری 02
SMS Tikeh dar




رمز عاشق بودن این است :

ساده بودن

ساده دیدن

و ساده پذیرفتن …

پس ساده می گویم

 ساده باور کن

 خوشبختی تو آرزوی من است…




اس ام اس تیکه دار سری 02
SMS Tikeh dar