اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

جوک خفن joook




جوک خفن

joook





یه بارم همه فامیل خونه بابابزرگم اینا جمع بودیم

هرکی سرش به یه کاری گرم بود

 همه خونه رو سکوت فرا گرفته بود که یهو بابابزرگم این سکوتو شکوند و یدونه زاااااارت بوقید

 یهو خالم برا اینکه بابابزرگم خجالت نکشه به من گفت

 حمید زشته این چه کاری بود کردی ؟؟؟

۲دقیقه بعد بچه خالم ۶سالشه نذاشت آبا از آسیا بیفته

و فضای حادثه قبلی بخوابه که پشت بندش یدونه زاااارت بوقید

 بعد خالم اومده دره گوش من میگه حمید بگو اینم من بودم ، واسه روحیه عرفان خوب نیس !




جوک خفن
joook





ﻫﺴﺘﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﺧﺘﺮﺍﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﺪﻝ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮﺷﻮﻥ

 ﻭﺍﺳﺸﻮﻥ ﻣﻬﻢ نیست

ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻳﻨﺎ ﻓﻘﻂ ﻗﻴﻤﺖ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻣﻬﻤﻪ

ﺍﺯ ﻣُﺪِﻝ پُدِل ﺳﺮ ﺩﺭﻧﻤﻴﺎﺭﻥ !




جوک خفن
joook





یکی از فانتزیام این بود توی دانشگاه رشته کشاورزی بخونم

 بعدش گوجه فرنگی و خیار و کلم و کاهو رو بهم پیوند بزنم

 درخت سالاد پرورش بدم !




جوک خفن
joook 





ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻌﯽ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺩﻭﺗﺎ ﺧﺎﻧﻮﻣﻪ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﻮﺩﻥ

 ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﮔﻔﺖ : ﻣﯿﮕﻦ ﺍﮔﻪ ﺯﻧﻪ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺍﻧﺎﺭ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﺑﭽﺶ ﺧﻮﺷﮕﻞ میشه !

ﻣﺎﻣﺎﻧ ﻣﻨﻢ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﮐﺮﺩ ﺳﻤﺘﻪ منو

ﻧﻪ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻧﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮔﻔﺖ : ﮐﻮ ؟؟؟

 ﺍﯾﻨﺎﻫﺎ ، ﻣﻦ ﺳﺮ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﭼﯽ ﺷﺪ ؟؟؟




جوک خفن
joook





بچه خواهرم ۶سالشه

داشت برنامه کودک میدید

 من کانالو عوض کردم

برگشته بهم میگه

آخه قیافه هم نداری که یه چیزی بهت بگم !




جوک خفن
joook





باﺑﺎﻡ ﯾﻪ ﺳﺎﻋﺘﻪ ﺧﯿﺮﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﻣﻦ

 ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﭼﯿﻪ ؟ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻧﯿﮕﺎﻡ ﻣﯿﮑﻨﯽ ؟

ﻣﯿﮕﻪ : ﺣﻀﺮﺕِ ﻋﺒﺎﺳﯽ ﻗﯿﺎفه ﺧﻮﺩﺗﻪ ﯾﺎ ﺩﺍﺭﯼ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭﻣﯿﺎﺭﯼ ؟

همین فردا میرم چادر میزنم توی بهزیست !




جوک خفن
joook




آقا مانیتورمون خراب شده بود

 برداشتم ببرم بدم درستش کنن

مامانم گفت بالا سر یارو وایسا عکس عروسی اینا توشه !




جوک خفن
joook





پسرخاله ام ۱۱سالشه دیشب پرسید

 چطوری میتونم یه گجت طراحی کنم ؟؟؟

من تو سن این بودم بزرگترین سوالم این بود

بروسلی قویتره یا جکی چان !




جوک خفن
joook





چند روز پیش واسم خواستگار اومده بود

 مامانم خیلی زود ردش کرد رفت

 بهش گفتم : واسه چی اینجوری ردش کردی ؟

گفت : کسی که تورو میخواد حتما مورد داره !!!

واقعا اینم خونوادس که ما داریم ؟!




جوک خفن
joook





مورد داشتیم

دختره مدل ابروهاشو

با مدل ابروهای مخاطب خاصش ست میکرده !




جوک خفن
joook