اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

جوک ته خنده joook




جوک ته خنده
joook




یه نفر زنگ زد رو گوشیم با یه لحن حق به جانبی گفت شما؟!

منم هول شدم گفتم

 ببخشید اشتباه گرفتم...




جوک ته خنده
joook





اومدم یه ادم خیلی خوشتیپ رو بغل کنم

 یهو خوردم به ایینه ...




جوک ته خنده
joook





به بعضیام باس گفت :

میدونی فرق تو با گاو چیه؟

 شوخی کردم هیچ فرقی ندارین!




جوک ته خنده
joook  





یارو دنده عقب میرفت تو کوچه!

بهش میگن چرا دنده عقب میری؟

میگه :شاید جا نباشه دور بزنم.!

بعد میبینن داره دنده عقب میاد بیرون!

میگن باز چرا دنده عقب میای؟

 میگه :جا بود دور زدم!




جوک ته خنده
joook





درس و مدرسه خوبه

به شرط اینکه به فیس بوک و نت لطمه نزنه!




جوک ته خنده
joook





مورد داشتیم کارت ملی دختره

 عکس کلیپس بوده!




جوک ته خنده
joook





یارو دم عیدی خواستگاری میره میگه:

پسته فروشم

تحقیق میکنن گندش درمیاد

 که دکتره...




جوک ته خنده
joook





لامصب اینترنت اینقدر کند شده

 تا استاتوسم ارسال بشه

 طرز فکرم درمورد حرفی که زدم عوض شده!




جوک ته خنده
joook






ای کاش باران بودم تا غبار از صورتت می شستم

 خودت که سال به سال صورتت رو نمی شوری ...




جوک ته خنده
joook





امروز یه پیر مرده تو اتوبوس داشت میفتاد و گرفتمش

 یعنی به چشم یه سوپر من بهم نگاه میکردن!




جوک ته خنده
joook





قهرمان بچگی های ما بروسلی بود شدیم این!

نمی دونم این جدیدیا

 با امثال جاستین بیبر به کجا میخوان برسن؟...!!!!!!!!




جوک ته خنده
joook