اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

جوک توپ و باحال joook




جوک توپ و باحال
joook





ما یه مزیت خیلی خوبی که داریم

 اینه که وقتی مامان یا بابا شدیم

 وقتی سرزده رفتیم تو اتاق بچمون

 و دیدیم داره به صفحه دسکتاپ خیره میشه

یکی میکوبیم پس کلش میگیم

بیار بالا ببینم چی داشتی میدیدی




جوک توپ و باحال
joook





تو اتوبوس نشسته بودم

یهو متوجه شدم یارو زل زده تو چشام

یه جور خاص نگام میکرد

 حس کردم نیمه گم شدمو پیدا کردم

 تو نگاهش هزار عشقو یافتم

اصن اشک تو چشام جمع شده بود

بازم نگاه کرد لطافتو تو نگاهش دیدم

 نگاهم کرد اونجا بود فهمیدم که یارو خله

از اینایی که فقط نگاه می کنه




جوک توپ و باحال
joook





بعضی از پسرا یه جوری خودشونو میگیرن

انگار دختری بهش نظر داره

شل کن برادر کسی کاریت نداره




جوک توپ و باحال
joook  





اگر آهنگ های خواننده ها بر اساس زندگی واقعیشون باشه

 یا طلاق گرفتن

یادوتا زن دارن

یارابطه نامشروع دارن!

یا تا آخر عمر منتظر معشوق موندن

خوب طبیعیه اونم نیومده




جوک توپ و باحال
joook





خدایا چرا هر وقت معلم بداخلاقی داریم

 برای هر چیز کوچکی وحشتناک خندم میگیره

 تمامی حرف های نزدم یادم میاد چرا؟

شما هم اینطور هستید عایا؟




جوک توپ و باحال
joook





با تشکر از کارگردان و تمام دست اندرکاران سریال ستایش

یک سوال دارم خدمتشون دقیقا چه جوری

 از روی روسری میشه موها رو رنگ کرد؟

چه جوریاس دقیقا؟

 خب بگید ما هم یاد بگیریم




جوک توپ و باحال
joook



یکی از فانتزیام اینه که خواهرم اسمش سحر باش

توی ماه رمضون صداش کنیم....

سحر سحره  تا سحره پاشو سحری بخور سحر




جوک توپ و باحال
joook



اگه یه روز تنها شدی

تا کسی نیست دستتو بکن تو دماغت

 حالشو ببر




جوک توپ و باحال
joook