اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس خنده دار و جدید SMS Khandedar




اس ام اس خنده دار و جدید

SMS Khandedar





زن از مرد پرسید اگه دیگه منو نبینی چی میشه؟

مرد گفت هیچی

۳ روز گذشت و مرد نتوانست زن را ببیند

بعد از ۳روز وقتی ورم چشماش خوابید توانست زن را ببیند




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar





سبد کالا هم نشدیم

 که حداقل یه نفر برای رسیدن بهم

سر و دست که چه عرض کنم تعدادی کالری بسوزونه....

والا به قران خدا شانس بده




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar





یه بار یه فیل با یه مورچه ازدواج میکنه

بچشون میشه ؟؟؟

نه واقعا اومدى ببینى بچشون چى میشه

اصن مگه مورچه با فیل ازدواج می کنه

کى میخواى عاقل شى هاااااان؟




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar  





همه آدما واسه هر جور کاری که انجام میدن!

دلیل قانع کننده دارن

حال این کار هر چقدر مزخرف تر دلیل قانع کننده تر




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar





   باهمه وجودم سرمو روشونه مهربون تو میذارم

 و یواشکی دماغمو با لباست پاک میکنم




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar





دوست های باحال و با معرفت و خوشکل و خوشتیپ پیدا کردنشون سخته

سخت تر از پیدا کردنشون نگه داشتنشونه 
 
در حفظ و نگه داری من کوشا باشید




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar





فکر کردن رایگان است
  
فکر کنید




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar





اعتراف میکنم از وقتی خطمو عوض کردم

دلم واسه پیامای ایرانسل تنگ شده




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar



میگن فیسبوک مادر همه ی بدبختیاست

خب بهرحال مادره دیگه احترامش واجب




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar





اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده

 بدان داره رو درخت یادگاری مینویسه

خب نکن برادر من برای چی داری درخت رو خراب میکنی

 خجالت نمیکشی




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar





ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ بزﯼ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺩﻫﻨﺶ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻣﯿﻮﻣﺪﻡ ﻭ گرﮒ ﺧﻮﺭﺩﻩ




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar





ما ازین خونواده های با کلاسی هستیم

 که زباله هاشونو تفکیک می کنن
  
هسته های زردآلو

 سایر زباله ها




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar





یکی از تفریحام اینه که وقتی دارم با ماشین رد میشم

برا تمام ملت بوق میزنم ودست تکون می دم

طرف یک ساعت میره تو فکر که این کی بود ؟




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar





هیچوقت گول ظاهر کسی رو نخورید

دیروز یکی گول ظاهر منو خورد

 من الان گول ظاهر ندارم




اس ام اس خنده دار و جدید
SMS Khandedar