اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس زیبا SMS ziba



اس ام اس زیبا

SMS ziba



آغوشت را هرگونه مایلى برایش باز کن

سدها به اندازه آغوششان به دریا خیانت میکنند !




اس ام اس زیبا

SMS ziba



دیگر این من آن من قدیم نیست

اعتمادم را به یغما برده اند ، احساسم را هم

پس تو و امثال تو به سراغم نیایید

دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم ، نابودت میکنم

بابت این من جدید ممنونم !




اس ام اس زیبا

SMS ziba



طاقت ادامه بازی را نداشتم زمانی که رقیب تازه واردم گفت

من جسمم را به او می فروشم و تو احساست

کنار کشیدم چون از نتیجه بازی می ترسیدم !




اس ام اس زیبا

SMS ziba 

 



اعتماد المثنی نداره

وقتی رفت دیگه رفته !




اس ام اس زیبا

SMS ziba



تاریکی که ترس ندارد ؟!

از مردمانی بترس که در روز روشن قصد تاراج احساست را دارند !




اس ام اس زیبا

SMS ziba



به سلامتی عشقی که من را داشت

ولی در گوش همه زار میزد که تنهایم !




اس ام اس زیبا

SMS ziba



همه یادشون میمونه باهاشون چیکار کردم

ولی یادشون نمیمونه براشون چیکارا کردم !




اس ام اس زیبا

SMS ziba



به بعضیام باید گفت :

به ارواح جدم ، نیستی در حدم !




اس ام اس زیبا

SMS ziba



تنها بودنم را نگاه نکن

این تاوان لحظه های اعتماد است

به کسی که میگفت هیچگاه تنهایت نمیگذارم !




اس ام اس زیبا

SMS ziba



عادت آدمهاست

سیگار هم که کامش را داد زیر پا لهش میکنند !




اس ام اس زیبا

SMS ziba