اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس توپ و زیبا SMS top v ziba




اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba



به پای هم پیر شدیم …

من ، و خیال تو !



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba



کنارم که هستی

زمان هم مثل من دستپاچه میشود

عقربه ها دوتا یکی میپرند

اما همین که میروی…

تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم

جانم را میگیرند ثانیه های

بی تو……



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




تنهایی

چیزهای زیادی

به انسان می‌آموزد

اما تو نرو

بگذار من نادان بمانم . . .





اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba 

 




دلم کوه صبر است آبش مکن

گرفتار رنج و عذابش مکن

بیا خانه قلب من مال تو

ولی مرد باش و خرابش مکن . . .



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




گوگل غَلط های بیجا میکند!!

می‌توانست

تو

را می‌یافت



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




صدا میکنم تو را !

این جانی که میگویی ، جانم را میگیرد !

نزن این حرف ها را !

دل من جنبه ندارد . . .



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




لباس عید بپوش و میان شهر بیا

که عید بی تو فقط واژه ای ست در تقویم



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




گاهی دلم برای گوشهایم می سوزد

طفلکی ها سکوت را هم باید گوش کنند . . .



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




بیهوده تحریمم نکن

من ایرانی ام

برای داشتنت دنیا را هم دور خواهم زد . . .



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba




باران بند آمد

ولی نبودن تو همچنان میبارد

باران بند آمد

ولی دوست داشتن تو بند نمی آید . . .



اس ام اس توپ و زیبا

SMS top v ziba